Last news

Door het succes van refurbished iPhones duiken er steeds meer refurbished aanbieders. We verkopen bijvoorbeeld iPhones die er als nieuw uitzien, met maximaal een enkel..
Read more
Een dagje met je gezin naar de Apenheul of de Efteling loopt behoorlijk in de papieren. Maar wie slim shopt, kan tientallen euro s besparen...
Read more
Parkeertickets zijn te verkrijgen bij de kassa. Je ontvangt dan een bevestigingsmail met voucher die je kunt inwisselen bij de balies van Antwerpen Toerisme op..
Read more

Geef nooit korting jos burgers


geef nooit korting jos burgers

goede richtlijn is: kies op iedere pagina wat de allerbelangrijkste actie is waar je de bezoeker toe wilt oproepen. Het is een smakelijke amuse. Vaak is dat met tranen over de wangen van het lachen en soms door tranentrekkende voorbeelden hoe het niet moet.



geef nooit korting jos burgers

Zijn nieuwste titel 'Geef nooit korting' is Jos Burgers zoals we Jos Burgers kennen: aangenaam tegendraads, to-the-point, vol voorbeelden en humor. Welkom op mijn website. Mijn naam is Jos Burgers. Beste meneer Burgers, uw boek Geef nooit korting is mij door iemand aangeraden en ik heb het nu gelezen. Sie haben folgende Bewertung und Rezension eingereicht.

Cjp korting pathe
No claim korting auto
Jewelz and more korting

Voor het overgrote deel van de aankopen gaat men gewoon naar een winkel, laat men zich voorlichten en koopt iets. De inhoud behandelt de verschillende manieren om de verwachtingen van klanten te overtreffen. Jos Burgers, dé expert in Nederland op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Bedank klanten die klagen, waar worden uw klanten gelukkig van? Humor is hierbij een belangrijk wapen, zalando kortingscode december 2017 belgie maar de vele praktijkvoorbeelden maken zijn seminars en trainingen direct bruikbaar. Jos Burgers is dé klantenexpert van de Benelux en én een van de meest gevraagde managementsprekers. . Je houdt als het ware je prijs overeind als je korting in natura geeft. erwin de Bruin - Sales Manager - New Valmar "Zeer aangename spreker en heel praktijkgericht met vooral veel voorbeelden.

Dat aanbiedingen werken wil overigens nog niet zeggen dat de klant per se lage prijzen wil hebben, maar de klant wil de zekerheid dat hij niet teveel betaalt. Wees trots op de prijzen die u voor uw producten en diensten vraagt. Klanten zijn er inmiddels aan gewend geraakt dat je de prijs die gevraagd wordt niet moet accepteren.


Sitemap